Viva la iniciativa vecinal

 Escaparate de Navidad de Panadería A Troia en Santiago de Compostela

En  los momentos que nos está tocando vivir es emocionante comprobar como las iniciativas vecinales le toman la delantera al Concello y a las Asociaciones de Vecinos, y ellos mismos se organizan presentando proyectos a los comerciantes de la zona. Voy a transquibiros tal cual me ha llegado, la nota que han hecho un grupo de personas que viven en el entorno y que han dedicado un tiempo de su descanso a organizar un , CONCURSO DE ESCAPARATES,BALCONS, PORTAS  E VENTÁS DA ZONA, NADAL 2012 y dice así:

Hola veciños:
Este Nadal, queremos darlle un pouco de graza ao noso barrio e ademaís do alumeado que puxemos gustaríanos que colaborasedes todos adornando os vosos escaparates, ventás, balcóns ou portas para animar un pouco máis este estraño Nadal. Para que vos animedes anticipamosvos que teremos un xurado composto polos veciños máis maiores e menores das rúas que se encargarán de visitar todos e cada un deles e segun-do a súa valoración daremos uns premios sorpresa facilitados po-los establecementos e negocios da zoa. Seguro que vos van a gustar e seguro tamén que vos vai aencantar ver a vosa rúa así de adornada.
Si todos colaborades prometémovos facelo extensivo a outras épocas do ano como Entroido, Primavera e outras datas que xa veremos para animar e dinamizar un pouco o barrio. Esperemos que todos participedes na medida que podades, pero facede algo por favor. Grazas a todos. Participade, Participade, participade.....

Os premios doados polo comerciantes e hosteleiros da zoa, entres eles; ceas, copas, doces, servicio de perruqueria, obxectos, complementos.

Lo sorprendente del caso es que hay una Asociación de Vecinos que  curiosamente tendria que aglutinar a todo el mundo y llevar la delantera en iniciativas, que para eso tiene un local cedido por el Concello, pero como siempre es la chispa vecinal la que prende, ENHORABUENA.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Pan de los Siete Cielos

En los años 60, por un día

El pan y sus formas